onsdag 7 december 2011

Turffiaskot

Att ett ord kan sammanfatta en 25 mil lång resa är ganska osannolikt men ordet fiasko gör just det.

Efter att ha legat efter mitt tidsschema med en och en halv timme och min kollega, som redan var på hotellet, ringde och undrade hur långt jag kommit och ville planera morgondagen med mig innan det blev för sent bestämde jag mig för att avbryta min turfutmaning och istället köra raka vägen till hotellet.

Nu har jag precis kommit till hotellet och som tur var ligger en zon nästan precis utanför det så jag har i alla fall tagit min första zon i Skåne, hur många fler det blir återstår dock att se.


4 kommentarer:

  1. F-I-A-S-K-O!
    Måste vara det värsta fiaskot i Turfhistorien!

    SvaraRadera
  2. Du mena att du gjorde blev Fredrick av alltihop?

    SvaraRadera
  3. o nu gjorde jag det...

    ska ju stå: " Du mena att det blev Fredrick av alltihop?"

    SvaraRadera
  4. Ja precis, ville bara inte göra Fredrick ledsen ;-)

    SvaraRadera